there has been an awesome day

hade varit härligt med lite sol efter en hel rad dagar regn. men hur som helst har jag haft de bra!
har hängt med frida, david och emil hela dagen, spatsera omkring i regnet och sen bädda vi ner oss framför en film.
där emellan hann vi se lite handboll också och träffa massamassa saknade vänner (från min sida iallafall) bla linnea, julia och vican.
så ja, med andra ord så känner jag mig ganska tillfreds med livet just nu!
ska hoppa in i duschen, sova nån timme för att senare inatt följa med mamma in till malmö och hämta storasyrran som är ute på vift.
vi hörs imorgon nattinatti!
(ps jag vet hur tråkigt det är utan bilder, men imorgon ska kameran vara framme mycket. det lovar jag!)

Kommentarer
Postat av: frida persson

Gud vad mysigt vi kommer ha det imorgon! <3

2011-08-13 @ 01:29:30
URL: http://ffridapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0